Wednesday, January 07, 2009

This is it...



We're off to China in the morning...catch you all on the flip side!
Sleep...yeah, right!

33 comments:

sooze66 said...

I can't wait to follow your journey as parents! Congratulations and safe travels!!
Suz

Tonya said...

Yeah!!! It's about time.

a Tonggu Momma said...

Wow! We are so excited for y'all. Can't wait to follow your journey!

Sheryl said...

Have a safe trip, post pics when you get there!!

Isabella's Mommy and Daddy said...

YEA...
I am sooo excited..
Have a Safe trip..
Hugs..

Linda said...

So Happy for you and Joe.. As I told you today the next time I see you you will be a MOM!!! I'm over the moon that your dreams are coming true and I get to hold my Granddaughter Lauren.
Safe and Happy travels. I'll be praying for an easy transition for Lauren and quick smiles for you. Talk to you soon.....Love Mom

Mya said...

I can't wait to follow your journey to parenthood! Don't worry so much! It will all work out no matter what. Wishing you safe travels. I know it's a lot to take in, but don't forget to take moments and take it all in. The next thing you'll know you will be home looking at pictures from a year ago. It all goes by so so fast. Enjoy the ride.....

Cora said...

I am so excited for you! Can't wait to see you in China!

Lisa and Tate said...

Sooooo excited for you.. thoughts and prayers while you travel and meet your Lauren!!

Lindsay said...

Best wishes :)

Michelle said...

Woo hoo! Safe travels!

Alyson and Ford said...

Life is good! Enjoy...
peace
fm

Lisa~~ said...

Have a safe and amazing trip, take in, savor and enjoy every moment of the experience.

Somewhere In The Sun said...

It's kind of surreal seeing that airplane on your blog after all this time! I'm so excited for you and cannot wait to see those first pictures of Lauren with her Mommy and Daddy!

~Lynn

Catherine said...

Oh Donna! I'm so happy for you!! You're on your way! Praying for you, Joe and Lauren Elizabeth too...and Grandma who waits excitedly at home!

Love ya, Catherine

Kayce said...

Have a great journey!! Can't wait to follow along!

Anne said...

Wow, so, so exciting!! I can't wait to follow your journey to gotcha day and beyond!

Carol said...

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Speedy travels!!!!!!!!!!!!!!!

Shauna said...

Wow, Donna and Joe, the day you have been waiting for is here. Can't wait to hear of all the adventures. take care, and enjoy!

Shauna and MacLean xo

Ladybugsmom said...

YEAH, YEAH, YEAH I just can't wait to see Lauren in your arms...what a journey it has been and oh what a journey you are beginning. Safe travels and enjoy every second...THIS IS THE TIME OF YOUR LIFE.
Emily

Shannon said...

I'm SOOO excited for you!! Don't worry, everything is going to be fine!! Be safe and post those pics as soon as you can! We're all dying to watch you meet Lauren Elizabeth!!

Sandy said...

So very happy for you! Safe travels!

Cheryl said...

Wishing you safe travels and an amazing journey to your beautiful baby girl!! I can't wait to see you with her!!

With big hugs,
Cheryl

Made in China said...

OMG! This is it!!! Have a blast. Purchase everything in site, you will not regret it. Remember to pause ans soak it all in!!! You are making memories!!

ENJOY EVERY BLESSED MOMENT!!!

redmaryjanes said...

Oh my word!!! Have a wonderful trip! I can't believe it!

A Waiting Cousin said...

Yay!!! :D I told all my friends that you were going today and they were all almost as excited as I am! Congrats!
~Emily

Doreen said...

This is finally happening!!!! I'm just so thrilled for the "3" (can you believe it!!!) of you!!! WOW!!!

Doreen in Montreal single mom to Faith-Jiangxi & Mia-Sichuan

hiltonsheadeast said...

Finally!!! I hope you are having a good flight. We cannot wait to see little Lauren finally in your arms.

Hugs to you both from Lori & Andy

Sherri & Todd said...

Oh my, have a wonderful flight.

Can't wait to see you in China.

Sherri

Rhonda said...

Been following you a long time and I'm thrilled to see your dream coming true. We were just in China 5 months ago to get our precious, adorable, brilliant, angelic, and perfect baby girl! NOTHING compares! Much love to you and can't wait to read about your journey...Savor every moment and remember not to let a single thing stress you!

~Rhonda

OziMum said...

FLY BABY FLY!!!

Hope you have a very uneventful, easy flight!

amy said...

its 5am and I am at work and for some reason this post made me cry

Stephe said...

see you in th AM!!!!!!